Identitate vizuală


Identitatea vizuală a unei companii este un element esențial în construirea credibilității în domeniul de business. Aceasta contribuie la identficarea mai rapidă a specificului companiilor.

DMA Concept Media realizează pentru clienții săi concepte de identitate vizuale unice, originale, vizibile, memorabile. Identitatea vizuală oferă un plus afacerii și ajută clientul să identifice mult mai ușor o companie sau un produs.

Indiferent de domeniul de activitate al unei companii, pentru a fii recunoscută, are nevoie de elemente de identificare, cele mai importante care generează o identitate vizuală sunt: logo-ul, materiale publicitare, materiale de papetărie, imprimări textile, materiale video/audio, website, implementare strategie de promovare brand. Toate acestea formează o identitate și ar trebui să susțină brand-ul ca pe un întreg.

Identitatea vizuală începe cu un logo cât mai expresiv. Logo este varful de lance al brandului, expresia vizuală a întregului proces strategic.

Imaginea și mesajul transmis sunt o promisiune către client, un argument care diferențiază oferta unei companii de cea a concurenței. Indiferent dacă este vorba de o companie mare sau mică, imaginea este principalul aspect prin care se diferențiază companiile concurente pe aceeași nișă.